Teszt portál

/ Ügyintézés / Elérhetőségek
szept.
27

Gyorsabb, kényelmesebb ügyintézés: telefonos ügyfélszolgálat

2016. szeptember végétől új, telefonos ügyfélszolgálat segíti a kamarai tagok és érdeklődők ügyintézését. Az új rendszer célja a telefonos ügyintézés kényelemesebbé és gyorsabbá tétele, hiszen az előre megadott időpontokban telefonos ügyintézők várják a kamarai tagok hívását a központi telefonszámon.

A telefonos ügyfélfogadási idő az alábbiak szerint alakul:

Hétfő: 9:00 – 12:00
Kedd: 13:00 – 16:00
Szerda: 9:00 – 12:00
Csütörtök: 13:00 – 16:00
Péntek: szünnap

Az ügyintézés javításának érdekében egy menürendszer is segíti a telefonálókat, mely az országos kamaránál intézhető ügyek közötti könnyebb tájékozódást, illetve a megfelelő ügyintézőhöz való mielőbbi kapcsolást segíti.

Menürendszer:

========================================

Felhívjuk figyelmét, hogy az alábbi vonalak a Magyar Mérnöki Kamara Főtitkárság munkatársaihoz kapcsolnak. A területileg illetékes kamarákat keresse az alábbi elérhetőségeken.

========================================

1. beszámolók, jogosultsági vizsgák
2. jogi továbbképzés, webuni
3. szakmai továbbképzés, mesteriskolák
4. szakmagyakorlási jogosultságok
5. tanúsítványok
6. energetikai auditor és szakreferens
7. pénzügy, számlázás
8. jogi kabinet
9. elnöki titkárság

A telefonközpont - a szokásos menürendszeren mellett – kiegészült egy hangposta és egy ún. „visszahívás kérése” funkcióval is, mely mind ügyfélfogadási időben (foglalt ügyintéző esetén), mind pedig ügyfélfogadási időn kívül igénybe vehető.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a telefonközpont elindításával ügyintézőink telefonszámai is megváltoztak: munkatársaink 2016. szeptember 28-tól egységesen az (1) 455-7080-as telefonszámon érhetők el. Ezen a központi számunkon van lehetőség - a fenti menüpontok választása előtt - munkatársaink közvetlen számát tárcsázni, amennyiben ismerik a keresett melléket.