A Magyar Mérnöki Kamara Főtitkárságának feladatköre
(összefoglaló)
1. főtitkár
Dr. Virág Rudolf
virag.rudolf@mmk.hu
1 455-780/103
- az országos titkárság vezetése;
- a munkáltatói jogok gyakorlása;
- a testületi ülések előkészítése;
- testületek, bizottságok, tisztségviselők feladatkörébe nem tartozó feladatok teljesítésének biztosítása;
- igazgatási-ügyviteli feladatok ellátásának biztosítása;
- másodfokú közigazgatási döntések meghozatala;
- az elsőfokú hatósági tevékenység törvényességi felügyelete;
- egységes jogszabály értelmezés elősegítése;
- rendszeres kommunikáció biztosítása az országos és területi titkárságok között;
- a továbbképzés, a vizsgáztatás, a központ tagnyilvántartás feltételeinek biztosítása;
- névjegyzékvezetési, szakmai nyilvántartási feladatok ellátásának biztosítása;
- kormányzati és területi állami-közigazgatási szervekkel együttműködés;
- a bizottságok, a szakmai testületek, tagozatok, munkacsoportok munkájának támogatása;
- jogszabályok által meghatározott feladatok ellátása;
- a kamara elnökének és a vezető testületeinek tájékoztatása;
2. elnöki kabinetfőnök
Molnár Ádám Tamás
molnar.tamas@mmk.hu
1 455-780/183)
- a főtitkár helyettesítése;
- testületi előterjesztések előkészítésében részvétel;
- kamarai szabályzatok előkészítésében részvétel;
- pályázatokat és beszámolók előkészítése;
- kamarai adatvédelmi tisztviselő;
- IIR fejlesztés koordinálása;
- a szakmai nyilvántartás informatikafejlesztési támogatása;
- e-ügyintézés és e-ügyiratkezelés fejlesztése;
- kamarai vizsgarendszer fejlesztésének koordinálása;
- informatikai fejlesztések koordinálása;
- a kamarai költségvetés és költéségvetési beszámolók tervezése;
- országos főtitkári értekezletek előkészítése, lebonyolítása;
- kamarai testületi naptár előkészítése;
- testületi ülések, egyéb kamarai rendezvények háttéranyagainak készítése;
3. titkárság
Szekeres Éva
szekeres.eva@mmk.hu
- elnök programjainak szervezése;
- elnök naptárának kezelése;
- az elnök feladataihoz szakmai háttér anyagok előkészítése;
- iratok iktatása;
- alelnökök munkájának adminisztratív és szervezési támogatása;
- kiemelt kamarai rendezvények előkészítése, lebonyolítása;
- testületi ülések előkészítése, lebonyolítása;
4. vizsgaszervezés, beszerzés
Kocsisné Fűtő Krisztina
kocsisne.krisztina@mmk.hu
- a tervezői, szakértői, felelős műszaki vezető, műszaki ellenőri, épületenergetikai tanúsító vizsgák szervezése;
- a jogosultsági vizsga kérdések adatbankjának összeállítása;
- a felkészülési segédletek elkészítésének szervezése;
- a vizsgázók és vizsgaeredmények nyilvántartása, igazolása;
- pótvizsgák szervezése;
- felmentések előkészítése;
- testületi ülések, rendezvények szervezésében részvétel;
- ügyviteli eszközök beszerzése;
- számlákkal kapcsolatos adminisztráció;
- ügyfélszolgálat;
- postázással kapcsolatos feladatok ellátása;
Deák Andrea
deak.andrea@mmk.hu
- villámvédelmi vizsgák szervezése;
- a tervezői, szakértői, felelős műszaki vezető, műszaki ellenőri, épületenergetikai tanúsító vizsgák szervezése;
- az info@mmk hu címre érkező üzenetek kezelése;
- OSzMSzT munkájának szervezése;
- a Mérnök Újság terjesztésével kapcsolatos reklamációk kezelése;
- kamarai testületi ülések helyiségbiztosítása;
- ügyfélszolgálat;
5. Tagozatok, energetikai audit, szakmai címek
Barna Katalin
barna.kata@mmk.hu
- energetikai auditorok továbbképzésének és vizsgáinak szervezése;
- energetikai szakreferensek továbbképzésének és vizsgáinak szervezése;
- MEKH-jelentések elkészítése;
- a tagozatok küldött/taggyűléseinek és elnökségi üléseinek szervezése, adminisztrálása;
- az e-audit és szakreferens oktatási anyagok elkészítésének szervezése;
- testületi ülések helyiségbiztosítása;
- ügyfélszolgálat;
Dani Andrea
dani.andrea@mmk.hu
- szakmai címek ügyintézése;
- a kötelező jogi továbbképzés help desc támogatása;
- a tagozatok küldött/taggyűléseinek és elnökségi üléseinek szervezése, adminisztrálása;
- e-mérnök rendszer help desk támogatása;
- ügyfélszolgálat;
6. FAP, energetikai tanácsadás, közbeszerzés, szakmai nyilvántartás
Zubor András
zubor.andras@mmk.hu
- FAP rendszer:
- FAP Ügyrend tervezet elkészítése;
- pályázati felhívások és döntéseik előkészítése;
- pályázatok ügyintézése, szerződések, elszámolások előkészítése;
- lakossági és vállalkozási energetikusi tanácsadás:
- a tanácsadói hálózat kialakítása;
- működési feltételek előkészítése, tanácsadás koordinálása;
- pályázati lehetőségek közzététele;
- energetikai auditorok és szakreferensek:
- jogszabályok módosítási javaslatainak előkészítése;
- a képzési-és vizsgaszabályzatok felülvizsgálata, módosítása;
- gázszerelők nyilvántartása:
- a nyilvántartás átvétele és működési rendjének kialakítása;
- ügymenet, ügyrend, űrlapok és tájékoztatók elkészítése;
- a gázszerelők nyilvántartásának vezetése;
- statisztika készítése;
- az OP Monitoring Bizottságokba kamarai képviselőinek adminisztratív támogatása;
- a közbeszerzési érdekképviselet szakmai támogatása;
Kecskés-Császár Anita
kecskes-csaszar.anita@mmk.hu
- a gázszerelők nyilvántartásának vezetése keretében
- ügyfélfogadás, tájékoztatás személyesen, telefonon, e-mailen, levélben;
- a nyilvántartási kérelmek teljes körű intézése;
- az igazolványok elkészítése;
- az elektronikus nyilvántartáshoz kapcsolódó irattár rendezése;
- a nyilvántartási rendszer továbbfejlesztésére javaslatok kialakítása;
- az energetikusi tanácsadók szervezésében részvétel;
7. Hatósági, etikai-fegyelmi ügyek, tanúsítás, szerződések, jogsegélyszolgálat
Dr. Kiss Péter
kiss.peter@mmk.hu
- a jogi kabinet munkájának koordinálása;
- kamarai szabályzatok tervezeteinek előkészítése;
- jogszabálytervezetek készítése, véleményezésének szervezése;
- testületi ülések meghívójának összeállítása, előterjesztések koordinálása;
- emlékeztetők, jegyzőkönyve elkészítése;
- jogi képviselet ellátása;
- jogsegélyszolgálat szervezése, jogi tanácsadás;
- szerződések előkészítése és nyilvántartása;
- egyedi jogalkalmazási kérdések megválaszolása;
- szakmai tagozatok és területi kamarák jogi szakmai támogatása;
- az MMK együttműködési megállapodásainak előkészítése;
- a MEKH-kapcsolat biztosítása;
Dr. Szente Olivér
szente.oliver@mmk.hu
- a tanúsítási tevékenység szervezése és nyilvántartása;
- jogszabálytervezetek véleményezésének begyűjtése, összegzése;
- kormányzati szervek tervezeteinek, előterjesztéseinek figyelemmel kísérése;
- új jogszabályok honlapi tájékoztatóinak elkészítése;
- a Geodéziai Minősítő Bizottság szakmai támogatása;
- a KTT ülései emlékeztetőinek és döntéstervezeteinek elkészítése;
- az MMK által benyújtható pályázatok előkészítése;
- továbbképzésekhez kapcsolódó szerződések előkészítésében részvétel;
- az MMK együttműködési megállapodásainak előkészítése;
- a MITA-hoz kapcsolódó feladatok ellátása;
Dr. Putnoki Zsuzsanna (rm)
putnoki.zsuzsanna@mmk.hu
- másodfokú közigazgatási hatósági határozatok előkészítése;
- másodfokú etikai-fegyelmi ügyek jegyzőkönyvezése;
- szabályzatok előkészítésében részvétel,
- kamarai és szakmai tagozati ügyrendek elkészítése;
- hatósági és eljárási jogi jogszabálytervezetek véleményezése;
- szakmagyakorlással összefüggő megkeresések megválaszolása;
- iktatási-ügyviteli rendszer szabályozásának előkészítse;
- a területi kamarák titkárságainak egyedi hatósági ügyekben szakmai tanácsadás;
8. Továbbképzés, ipari partnerek, kamarai kedvezmények
Seidl Tibor
seidl.tibor@mmk.hu
- a továbbképzés koordinációja;
- a KTT tevékenységének támogatása;
- jogi kontaktórás képzések szervezése;
- piacorientált képzést nyújtó mesteriskolák szervezése;
- továbbképzési törzsanyagok elkészíttetésének szervezése, nyilvántartása;
- szakmai továbbképzések minőségértékelési rendszerének kialakítása;
- ipari partnerek szervezése, szerződéseik előkészítése;
- szakmai tagozatok továbbképzési referenseinek koordinálása;
- továbbképzési naptár vezetése;
- Mérnök Kártya kedvezmény-rendszerének kezelése;
- a kamara kommunikációs munkájának támogatása;
- szakmai fórumok, konferenciák szervezése;
- a mérnökszalon szervezése és lebonyolítása;
Szabó Dávid
szabo.david@mmk.hu
- a jogi kontaktórás továbbképzések lebonyolítása;
- a kötelező jogi távoktatás anyagainak szervezése;
- mesteriskolák szervezésében, lebonyolításában részvétel;
- a továbbképzések nyilvántartásának vezetésében részvétel;
- a továbbképzésekkel kapcsolatos naptár aktualizálása;
- a továbbképzéssel kapcsolatos háttéranyagok elkészítése;
- a kamara képviseletében fellépők szakmai háttéranyagainak elkészítése;
- adatszolgáltatásokat és tájékoztató anyagokat készítése;
- a testületi előterjesztések szerkesztése;
- a továbbképzéssel kapcsolatos egyedi tájékoztatás;
9. Kommunikáció, Mérnök Újság szerkesztőség
Müller Mihály
muller.mihaly@mmk.hu
- az MMK kommunikációs stratégiájának kialalkítása;
- az országos és szakmai médiában az MMK külső kommunikációjának erősítése;
- átfogó kamarai eseménynaptár létrehozása;
- a hírlevél rendszeres megjelentetése;
- kommunikációs ügyeleti rendszer kidolgozása;
- az MMK tevékenységének eredményesebb kommunikációja a tagság, a területi kamarák és a szakmai tagozatok, a társkamarák, a kormányzat és a közigazgatás részére;
- a fiatal kamarai tagok, a területi kamarák és szakmai tagozatok eredményesebb megjelenítése a kommunikációban;
- a magyar mérnökség klasszikusainak, a kitüntetésben, elismerésben részesülőknek médiában való eredményesebb megjelenítése;
- egységes kamarai arculat kialakítása;
Dubniczky Miklós
dubniczky.miklos@mmk.hu
- a Mérnök Újság szerkesztése, ennek keretében
- féléves lapterv kidolgozása;
- a Szerkesztőbizottság működésének szervezése;
- szerzői közreműködések szervezése;
- beszámolók, cikkek, riportok készítése a Mérnök Újságba;
- a mernokvagyok.hu web-oldal kereteinek kialakítása és üzemeltetése;
- a Mérnök Újság digitálisan lapozható formátumának kialakítása, működtetése;
- kamarai facebook profil létrehozása és működtetése;
- a hírlevél szerkesztői-tartalmi előkészítése;
- sajtófigyelő szolgáltatás működtetése;
Németh Csaba
nemeth.csaba@mmk.hu
- a Mérnök Újság tördelőszerkesztői feladatainak ellátása;
- az MMK honlapjára anyagok szerkesztése és feltöltése;
- honlapra felkerülő fotók elkészítése, előkészítése;
- a Mérnök Újság fotóanyagainak elkészítése, beszerzése, szerkesztése;
- a kamarai kiadványok grafikai megjelenítésének tervezése, kivitelezése;
- a mernokvagyok.hu technikai fejlesztése, üzemeltetése;
- kamarai tájékoztató videók és oktatási anyagok felvétele, megjelentetése;
- a hírlevél tördelőszerkesztői feladatainak ellátása;
Dulka Ágnes (rm)
dulka.agnes@mmk.hu
- a kamarai kommunikációs eszközökbe hirdetések szervezése;
- konferenciákra és egyéb rendezvényekre hirdetők, támogatók szervezése;
- a hirdetési szerződések megkötésének előkészítése;
10. Informatika-üzemeltetés és fejlesztés
Erdei Csaba (rm)
- hardver- és szoftverbeszerzések tervezése és lebonyolítása;
- a számítógépek vírusmentességének ellenőrzése;
- új számítógépek és egyéb hardver eszközök beállítása;
- az informatikai működési hibák kijavítása, szükség esetén külső kapacitás bevonásával;
- szervízzel, Internet szolgáltatóval, nyilvántartási rendszer üzemeltetővel folyamatos kapcsolattartás, tevékenységük ellenőrzése;
- szoftvereket és licencszerződéseik nyilvántartása, működésük biztosítása;
- felhasználói dokumentáció készítése a rendszer szolgáltatásairól;
- szakmai dokumentáció készítése a rendszer felépítéséről, működéséről;
- a kamara szerverei üzemelésének biztosítása;
11. Pénzügy, könyvelés, számvitel
Fűtő Gabriella (rm)
futo.gabriella@mmk.hu
- a kamara könyvviteli és számviteli feladatainak ellátása;
- az eredeti előirányzatok költségnemenkénti felosztása;
- a főkönyvi számlák, a naplók havi lezárása, a főkönyvi számlák forgalmának a naplóforgalommal egyeztetése;
- a befektetett eszközök analitikus és főkönyvi nyilvántartása, leltározása;
- a törvényben előírt, a könyvelés számain alapuló adóbevallások összeállítása;
- statisztikák elkészítése;
- a gazdasági tevékenység szabályosságának és a bizonylati fegyelem betartásának ellenőrzése;
- a negyedéves költségvetési beszámoló elkészítése;
- az intézményi mérleg elkészítése, felelősséggel annak valós tartalmáért;
- munkaügyi feladatok ellátása (szerződések ellenőrzése, számfejtések, igazolások);
- bér,-illetmény és díjszámfejtés;
- Felügyelő Bizottság munkájának támogatása.
Berényiné Nagy Mária (váll. szerz.)
Berenyine.nagy.maria@bpmk.hu
- a kamara könyvviteli és számviteli feladatainak kontrolingja;
- pályázatok, támogatások benyújtásához dokumentáció összeállítása, ellenőrzése;
- költségvetési terv összeállítása;
- a gazdasági tevékenység szabályosságának és a bizonylati fegyelem betartásának ellenőrzése;
- a negyedéves költségvetési beszámoló elkészítése;
- Felügyelő Bizottság munkájának támogatása;
Bogyóné Várady Andrea (rm)
Varady.andrea@bpmk.hu
- beérkezett számlák fizetési határidőinek megállapítása, határidőre teljesítésük biztosítása;
- a pénz-és számlaforgalom nyilvántartása;
- a bank-és pénztári számlák ellenőrzése;
- szakmai tagozatok pénzügyi nyilvántartásának vezetése, számlák kiállítása;
- a kintlévőségek nyomon követése, behajtása;
- házipénztár kezelése, havi pénztárjelentés elkészítése;
Várszegi Andrea (pénztáros) (rm)
varszegi.andrea@bpmk.hu
- bankkártyás befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés;
- készpénzforgalom lebonyolításához kapcsolódó ügyintézés;
- a havi pénztárjelentés elkészítése;
- a jogi továbbképzésre kártyával, illetve készpénzzel történő díjfizetés intézése;
- a villámvédelmi- és beszámoló vizsgákra, gázszerelők nyilvántartására kártyával történő díjfizetés intézése;
- a szakmai tagozati és egyéb testületi, illetve munkacsoporti rendezvények catering-és szervezési költségeinek kifizetése;
- útiköltségtérítések és kiküldetési költségek elszámolása és kifizetése;
- szakkönyveket, kiadványokat értékesítése.