2016-tól új, telefonos ügyfélszolgálat segíti a kamarai tagok és érdeklődők ügyintézését. Az új rendszer célja a telefonos ügyintézés kényelemesebbé és gyorsabbá tétele, hiszen az előre megadott időpontokban könnyebben tudjuk biztosítani, hogy ügyintézőink fogadni tudják a kamarai tagok hívását a központi, +36-1-4557080-as telefonszámon.
A telefonos ügyfélfogadási idő az alábbiak szerint alakul:
Hétfő: 9:00 – 12:00
Kedd: 13:00 – 16:00
Szerda: 9:00 – 12:00
Csütörtök: 13:00 – 16:00
Péntek: szünnap
Az ügyintézés javításának érdekében egy menürendszer is segíti a telefonálókat, mely az országos kamaránál intézhető ügyek közötti könnyebb tájékozódást, illetve a megfelelő ügyintézőhöz való mielőbbi kapcsolást segíti.
Menürendszerünkben az alábbi lehetőségek közül válaszhat:
1. beszámolók, jogosultsági vizsgák
2. jogi továbbképzés, webuni
3. szakmai továbbképzés, mesteriskolák
4. szakmagyakorlási jogosultságok
5. tanúsítványok
6. energetikai auditor és szakreferens
7. pénzügy, számlázás
8. jogi kabinet
9. elnöki titkárság
A telefonközpont - a szokásos menürendszeren mellett – kiegészült egy hangposta és egy ún. „visszahívás kérése” funkcióval is, mely mind ügyfélfogadási időben (foglalt ügyintéző esetén), mind pedig ügyfélfogadási időn kívül igénybe vehető.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a telefonközpont elindításával ügyintézőink telefonszámai is megváltoztak: munkatársaink 2016. szeptember 28-tól egységesen az (1) 455-7080-as telefonszámon érhetők el. Ezen a központi számunkon van lehetőség - a fenti menüpontok választása előtt - munkatársaink közvetlen számát tárcsázni, amennyiben ismerik a keresett melléket.
========================================
Felhívjuk figyelmét, hogy a fenti vonalak a Magyar Mérnöki Kamara Főtitkárság munkatársaihoz kapcsolnak. A területileg illetékes kamarákat keresse az alábbi elérhetőségeken .
========================================