A Magyar Mérnöki Kamara Főtitkárságának feladatköre

(összefoglaló)

1. főtitkár

Dr. Virág Rudolf  

virag.rudolf@mmk.hu 1 455-780/103

  • az országos titkárság vezetése;
  • a munkáltatói jogok gyakorlása;
  • a testületi ülések előkészítése;
  • testületek, bizottságok, tisztségviselők feladatkörébe nem tartozó feladatok teljesítésének biztosítása;
  • igazgatási-ügyviteli feladatok ellátásának biztosítása;
  • másodfokú közigazgatási döntések meghozatala;
  • az elsőfokú hatósági tevékenység törvényességi felügyelete;
  • egységes jogszabály értelmezés elősegítése;
  • rendszeres kommunikáció biztosítása az országos és területi titkárságok között;
  • a továbbképzés, a vizsgáztatás, a központ tagnyilvántartás feltételeinek biztosítása;
  • névjegyzékvezetési, szakmai nyilvántartási feladatok ellátásának biztosítása;
  • kormányzati és területi állami-közigazgatási szervekkel együttműködés;
  • a bizottságok, a szakmai testületek, tagozatok, munkacsoportok munkájának támogatása;
  • jogszabályok által meghatározott feladatok ellátása;
  • a kamara elnökének és a vezető testületeinek tájékoztatása;

2. elnöki kabinetfőnök

Molnár Ádám Tamás

molnar.tamas@mmk.hu 1 455-780/183)

  • a főtitkár helyettesítése;
  • testületi előterjesztések előkészítésében részvétel;
  • kamarai szabályzatok előkészítésében részvétel;
  • pályázatokat és beszámolók előkészítése;
  • kamarai adatvédelmi tisztviselő;
  • IIR fejlesztés koordinálása;
  • a szakmai nyilvántartás informatikafejlesztési támogatása;
  • e-ügyintézés és e-ügyiratkezelés fejlesztése;
  • kamarai vizsgarendszer fejlesztésének koordinálása;
  • informatikai fejlesztések koordinálása;
  • a kamarai költségvetés és költéségvetési beszámolók tervezése;
  • országos főtitkári értekezletek előkészítése, lebonyolítása;
  • kamarai testületi naptár előkészítése;
  • testületi ülések, egyéb kamarai rendezvények háttéranyagainak készítése;

3. titkárság

Szekeres Éva

szekeres.eva@mmk.hu

  • elnök programjainak szervezése;
  • elnök naptárának kezelése;
  • az elnök feladataihoz szakmai háttér anyagok előkészítése;
  • iratok iktatása;
  • alelnökök munkájának adminisztratív és szervezési támogatása;
  • kiemelt kamarai rendezvények előkészítése, lebonyolítása;
  • testületi ülések előkészítése, lebonyolítása;

4. vizsgaszervezés, beszerzés

Kocsisné Fűtő Krisztina

kocsisne.krisztina@mmk.hu

  • a tervezői, szakértői, felelős műszaki vezető, műszaki ellenőri, épületenergetikai tanúsító vizsgák szervezése;
  • a jogosultsági vizsga kérdések adatbankjának összeállítása;
  • a felkészülési segédletek elkészítésének szervezése;
  • a vizsgázók és vizsgaeredmények nyilvántartása, igazolása;
  • pótvizsgák szervezése;
  • felmentések előkészítése;
  • testületi ülések, rendezvények szervezésében részvétel;
  • ügyviteli eszközök beszerzése;
  • számlákkal kapcsolatos adminisztráció;
  • ügyfélszolgálat;
  • postázással kapcsolatos feladatok ellátása;

Deák Andrea

deak.andrea@mmk.hu

  • villámvédelmi vizsgák szervezése;
  • a tervezői, szakértői, felelős műszaki vezető, műszaki ellenőri, épületenergetikai tanúsító vizsgák szervezése;
  • az info@mmk hu címre érkező üzenetek kezelése;
  • OSzMSzT munkájának szervezése;
  • a Mérnök Újság terjesztésével kapcsolatos reklamációk kezelése;
  • kamarai testületi ülések helyiségbiztosítása;
  • ügyfélszolgálat;

5. Tagozatok, energetikai audit, szakmai címek

Barna Katalin

barna.kata@mmk.hu

  • energetikai auditorok továbbképzésének és vizsgáinak szervezése;
  • energetikai szakreferensek továbbképzésének és vizsgáinak szervezése;
  • MEKH-jelentések elkészítése;
  • a tagozatok küldött/taggyűléseinek és elnökségi üléseinek szervezése, adminisztrálása;
  • az e-audit és szakreferens oktatási anyagok elkészítésének szervezése;
  • testületi ülések helyiségbiztosítása;
  • ügyfélszolgálat;

Dani Andrea

dani.andrea@mmk.hu

  • szakmai címek ügyintézése;
  • a kötelező jogi továbbképzés help desc támogatása;
  • a tagozatok küldött/taggyűléseinek és elnökségi üléseinek szervezése, adminisztrálása;
  • e-mérnök rendszer help desk támogatása;
  • ügyfélszolgálat;

6. FAP, energetikai tanácsadás, közbeszerzés, szakmai nyilvántartás

Zubor András

zubor.andras@mmk.hu

  • FAP rendszer:
  • FAP Ügyrend tervezet elkészítése;
  • pályázati felhívások és döntéseik előkészítése;
  • pályázatok ügyintézése, szerződések, elszámolások előkészítése;
  • lakossági és vállalkozási energetikusi tanácsadás:
  • a tanácsadói hálózat kialakítása;
  • működési feltételek előkészítése, tanácsadás koordinálása;
  • pályázati lehetőségek közzététele;
  • energetikai auditorok és szakreferensek:
  • jogszabályok módosítási javaslatainak előkészítése;
  • a képzési-és vizsgaszabályzatok felülvizsgálata, módosítása;
  • gázszerelők nyilvántartása:
  • a nyilvántartás átvétele és működési rendjének kialakítása;
  • ügymenet, ügyrend, űrlapok és tájékoztatók elkészítése;
  • a gázszerelők nyilvántartásának vezetése;
  • statisztika készítése;
  • az OP Monitoring Bizottságokba kamarai képviselőinek adminisztratív támogatása;
  • a közbeszerzési érdekképviselet szakmai támogatása;

Kecskés-Császár Anita

kecskes-csaszar.anita@mmk.hu

  • a gázszerelők nyilvántartásának vezetése keretében
  • ügyfélfogadás, tájékoztatás személyesen, telefonon, e-mailen, levélben;
  • a nyilvántartási kérelmek teljes körű intézése;
  • az igazolványok elkészítése;
  • az elektronikus nyilvántartáshoz kapcsolódó irattár rendezése;
  • a nyilvántartási rendszer továbbfejlesztésére javaslatok kialakítása;
  • az energetikusi tanácsadók szervezésében részvétel;

7. Hatósági, etikai-fegyelmi ügyek, tanúsítás, szerződések, jogsegélyszolgálat

Dr. Kiss Péter

kiss.peter@mmk.hu

  • a jogi kabinet munkájának koordinálása;
  • kamarai szabályzatok tervezeteinek előkészítése;
  • jogszabálytervezetek készítése, véleményezésének szervezése;
  • testületi ülések meghívójának összeállítása, előterjesztések koordinálása;
  • emlékeztetők, jegyzőkönyve elkészítése;
  • jogi képviselet ellátása;
  •  jogsegélyszolgálat szervezése, jogi tanácsadás;
  • szerződések előkészítése és nyilvántartása;
  • egyedi jogalkalmazási kérdések megválaszolása;
  • szakmai tagozatok és területi kamarák jogi szakmai támogatása;
  • az MMK együttműködési megállapodásainak előkészítése;
  • a MEKH-kapcsolat biztosítása;

Dr. Szente Olivér

szente.oliver@mmk.hu

  • a tanúsítási tevékenység szervezése és nyilvántartása;
  • jogszabálytervezetek véleményezésének begyűjtése, összegzése;
  • kormányzati szervek tervezeteinek, előterjesztéseinek figyelemmel kísérése;
  • új jogszabályok honlapi tájékoztatóinak elkészítése;
  • a Geodéziai Minősítő Bizottság szakmai támogatása;
  • a KTT ülései emlékeztetőinek és döntéstervezeteinek elkészítése;
  • az MMK által benyújtható pályázatok előkészítése;
  • továbbképzésekhez kapcsolódó szerződések előkészítésében részvétel;
  • az MMK együttműködési megállapodásainak előkészítése;
  • a MITA-hoz kapcsolódó feladatok ellátása;

Dr. Putnoki Zsuzsanna (rm)

putnoki.zsuzsanna@mmk.hu

  • másodfokú közigazgatási hatósági határozatok előkészítése;
  • másodfokú etikai-fegyelmi ügyek jegyzőkönyvezése;
  • szabályzatok előkészítésében részvétel,
  • kamarai és szakmai tagozati ügyrendek elkészítése;
  • hatósági és eljárási jogi jogszabálytervezetek véleményezése;
  • szakmagyakorlással összefüggő megkeresések megválaszolása;
  • iktatási-ügyviteli rendszer szabályozásának előkészítse;
  • a területi kamarák titkárságainak egyedi hatósági ügyekben szakmai tanácsadás;

8. Továbbképzés, ipari partnerek, kamarai kedvezmények

Seidl Tibor

seidl.tibor@mmk.hu

  • a továbbképzés koordinációja;
  • a KTT tevékenységének támogatása;
  • jogi kontaktórás képzések szervezése;
  • piacorientált képzést nyújtó mesteriskolák szervezése;
  • továbbképzési törzsanyagok elkészíttetésének szervezése, nyilvántartása;
  • szakmai továbbképzések minőségértékelési rendszerének kialakítása;
  • ipari partnerek szervezése, szerződéseik előkészítése;
  • szakmai tagozatok továbbképzési referenseinek koordinálása;
  • továbbképzési naptár vezetése;
  • Mérnök Kártya kedvezmény-rendszerének kezelése;
  • a kamara kommunikációs munkájának támogatása;
  • szakmai fórumok, konferenciák szervezése;
  • a mérnökszalon szervezése és lebonyolítása;

Szabó Dávid

szabo.david@mmk.hu

  • a jogi kontaktórás továbbképzések lebonyolítása;
  • a kötelező jogi távoktatás anyagainak szervezése;
  • mesteriskolák szervezésében, lebonyolításában részvétel;
  • a továbbképzések nyilvántartásának vezetésében részvétel;
  •  a továbbképzésekkel kapcsolatos naptár aktualizálása;
  • a továbbképzéssel kapcsolatos háttéranyagok elkészítése;
  • a kamara képviseletében fellépők szakmai háttéranyagainak elkészítése;
  • adatszolgáltatásokat és tájékoztató anyagokat készítése;
  • a testületi előterjesztések szerkesztése;
  • a továbbképzéssel kapcsolatos egyedi tájékoztatás;

9. Kommunikáció, Mérnök Újság szerkesztőség

Müller Mihály

muller.mihaly@mmk.hu

  • az MMK kommunikációs stratégiájának kialalkítása;
  • az országos és szakmai médiában az MMK külső kommunikációjának erősítése;
  • átfogó kamarai eseménynaptár létrehozása;
  • a hírlevél rendszeres megjelentetése;
  • kommunikációs ügyeleti rendszer kidolgozása;
  • az MMK tevékenységének eredményesebb kommunikációja a tagság, a területi kamarák és a szakmai tagozatok, a társkamarák, a kormányzat és a közigazgatás részére;
  • a fiatal kamarai tagok, a területi kamarák és szakmai tagozatok eredményesebb megjelenítése a kommunikációban;
  • a magyar mérnökség klasszikusainak, a kitüntetésben, elismerésben részesülőknek médiában való eredményesebb megjelenítése;
  • egységes kamarai arculat kialakítása;

Dubniczky Miklós

dubniczky.miklos@mmk.hu

  • a Mérnök Újság szerkesztése, ennek keretében
  • féléves lapterv kidolgozása;
  • a Szerkesztőbizottság működésének szervezése;
  • szerzői közreműködések szervezése;
  • beszámolók, cikkek, riportok készítése a Mérnök Újságba;
  • a mernokvagyok.hu web-oldal kereteinek kialakítása és üzemeltetése;
  • a Mérnök Újság digitálisan lapozható formátumának kialakítása, működtetése;
  • kamarai facebook profil létrehozása és működtetése;
  • a hírlevél szerkesztői-tartalmi előkészítése;
  • sajtófigyelő szolgáltatás működtetése;

Németh Csaba

nemeth.csaba@mmk.hu

  • a Mérnök Újság tördelőszerkesztői feladatainak ellátása;
  • az MMK honlapjára anyagok szerkesztése és feltöltése;
  • honlapra felkerülő fotók elkészítése, előkészítése;
  • a Mérnök Újság fotóanyagainak elkészítése, beszerzése, szerkesztése;
  • a kamarai kiadványok grafikai megjelenítésének tervezése, kivitelezése;
  • a mernokvagyok.hu technikai fejlesztése, üzemeltetése;
  • kamarai tájékoztató videók és oktatási anyagok felvétele, megjelentetése;
  • a hírlevél tördelőszerkesztői feladatainak ellátása;

Dulka Ágnes (rm)

dulka.agnes@mmk.hu

  • a kamarai kommunikációs eszközökbe hirdetések szervezése;
  • konferenciákra és egyéb rendezvényekre hirdetők, támogatók szervezése;
  • a hirdetési szerződések megkötésének előkészítése;

10. Informatika-üzemeltetés és fejlesztés

Erdei Csaba (rm)

  • hardver- és szoftverbeszerzések tervezése és lebonyolítása;
  • a számítógépek vírusmentességének ellenőrzése;
  • új számítógépek és egyéb hardver eszközök beállítása;
  • az informatikai működési hibák kijavítása, szükség esetén külső kapacitás bevonásával;
  • szervízzel, Internet szolgáltatóval, nyilvántartási rendszer üzemeltetővel folyamatos kapcsolattartás, tevékenységük ellenőrzése;
  • szoftvereket és licencszerződéseik nyilvántartása, működésük biztosítása;
  • felhasználói dokumentáció készítése a rendszer szolgáltatásairól;
  • szakmai dokumentáció készítése a rendszer felépítéséről, működéséről;
  • a kamara szerverei üzemelésének biztosítása;

11. Pénzügy, könyvelés, számvitel

Fűtő Gabriella (rm)

futo.gabriella@mmk.hu

  • a kamara könyvviteli és számviteli feladatainak ellátása;
  • az eredeti előirányzatok költségnemenkénti felosztása;
  • a főkönyvi számlák, a naplók havi lezárása, a főkönyvi számlák forgalmának a naplóforgalommal egyeztetése;
  • a befektetett eszközök analitikus és főkönyvi nyilvántartása, leltározása;
  • a törvényben előírt, a könyvelés számain alapuló adóbevallások összeállítása;
  • statisztikák elkészítése;
  • a gazdasági tevékenység szabályosságának és a bizonylati fegyelem betartásának ellenőrzése;
  • a negyedéves költségvetési beszámoló elkészítése;
  • az intézményi mérleg elkészítése, felelősséggel annak valós tartalmáért;
  • munkaügyi feladatok ellátása (szerződések ellenőrzése, számfejtések, igazolások);
  • bér,-illetmény és díjszámfejtés;
  • Felügyelő Bizottság munkájának támogatása.

Berényiné Nagy Mária (váll. szerz.)

Berenyine.nagy.maria@bpmk.hu

  • a kamara könyvviteli és számviteli feladatainak kontrolingja;
  • pályázatok, támogatások benyújtásához dokumentáció összeállítása, ellenőrzése;
  • költségvetési terv összeállítása;
  • a gazdasági tevékenység szabályosságának és a bizonylati fegyelem betartásának ellenőrzése;
  • a negyedéves költségvetési beszámoló elkészítése;
  • Felügyelő Bizottság munkájának támogatása;

Bogyóné Várady Andrea (rm)

Varady.andrea@bpmk.hu

  • beérkezett számlák fizetési határidőinek megállapítása, határidőre teljesítésük biztosítása;
  • a pénz-és számlaforgalom nyilvántartása;
  • a bank-és pénztári számlák ellenőrzése;
  • szakmai tagozatok pénzügyi nyilvántartásának vezetése, számlák kiállítása;
  • a kintlévőségek nyomon követése, behajtása;
  • házipénztár kezelése, havi pénztárjelentés elkészítése;

Várszegi Andrea (pénztáros) (rm)

varszegi.andrea@bpmk.hu

  • bankkártyás befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés;
  • készpénzforgalom lebonyolításához kapcsolódó ügyintézés;
  • a havi pénztárjelentés elkészítése;
  • a jogi továbbképzésre kártyával, illetve készpénzzel történő díjfizetés intézése;
  • a villámvédelmi- és beszámoló vizsgákra, gázszerelők nyilvántartására kártyával történő díjfizetés intézése;
  • a szakmai tagozati és egyéb testületi, illetve munkacsoporti rendezvények catering-és szervezési költségeinek kifizetése;
  • útiköltségtérítések és kiküldetési költségek elszámolása és kifizetése;
  • szakkönyveket, kiadványokat értékesítése.